من وتوپرشین
من وتوپرشین
آنچه شما خواسته اید دراين سايت

 

یه سوال چرا وقتی یه نفر رو “هلو” خطاب میکنی ، لپاش گل میندازه و حال میکنه اما بهش میگی “گلابی” بهش بر میخوره !؟
بابا میوه میوه است دیگه !
امیدوارم به توئه گلابی بر نخوره !

09393xxx229

اون چيه كه از گل بهتره؟ از حوري قشنگ تره؟ از دنيا با ارزش تره؟ از فرشته پاك تره؟ . . . واقعا كه!!! تو هنوز منو نشناختي؟؟؟؟

فرستنده : بهار مزو

لقمان حكيم هر وقت دلش مي گرفت با خرش درد دل مي كرد. من هم الان دلم گرفته. كجايي؟

فرستنده : بهار مزو

اون صورت مظلومت اون چشمای پراشکت اون نگاه پرخشمت منو یاد کسی میندازه که توی عروسی برنج گیرش نیومده

فرستنده : مهربان

 

تف به زندگی، تف به عشق ، تف به دلتنگی ، تف به جدایی ، تف برسون تفم تموم شد !

09361xxx740 - محمد

 

يه ضرب المثل روسي ميگه
ilokso nok loobahg
maziza
يعني تو برام عزيزتريني جالب اينكه اگه از آخر هم بخونيش همون معني رو ميده

09143xxx575 - محمودی

 

فقط 1 بار بهت میگم دوستت دارم چون خوب نیست آدم زیاد دروغ بگه

09124xxx097 - حسين

 

سلام حالم گرفته نیم ساعت پیش کیف پولمو زدن , بیچاره شدم, همه مدارکم توش بود. شناسنامه,کارت ملی, عابربانک,صدهزار تومان پول نقد,صد سکه طلا,یک دستگاه پراید وهزاران جوایز نقدی دیگر

فرستنده : بهار مزو

 

لبخندت رابه هر قيمتى خريدارم! شوخى كردم نخندى هزار تومن بيشترندارم

09196xxx132

 

رفتم گلستان خواستم برات یه دامن گل بچینم دیدم شلوار تنمه 

فرستنده : sepideh

 

میدونی چیه ؟ اونقدری که واسه تو مایه گذاشتم ، اگه به دسته بیل آب میدادم تا حالا میوه داده بود 

فرستنده : پدرام

 

الهی من خورشید بشم تو ماه.......
که تا قیامت ریختتو نبینم

فرستنده : هانی

 

ميدوني فرق تو با فندق چيه؟ فندق يه مغز كوچولو داره ولي تو اونم نداري!

فرستنده : هانی

 

هميشه يادت باشه فقط يكي هست كه به خاطر تو نفس ميكشه...
اونم دماغته!

فرستنده : هانی

 

لبخندت را به هر قیمتی خریدارم.....
شوخی کردم، نخندیا!
هزار تومن بیشتر ندارم

فرستنده : هانی

 

نگاهم کرد ، پنداشتم دوستم دارد ، نگاهم کرد در نگاهش هزاران عشق خواندم نگاهم کرد ، دل به او بستم ، باز نگاهم کرد و
تازه فهمیدم یارو خله ! فقط نگاه میکنه !

09196xxx132

 

امروز جمعس. گفتم یادی از اموات کنیم.
.
.
.
چطوری جنازه؟

فرستنده : امیراشکان

 

زندگی من به دو بخش تقسیم میشه
بخش اولش مهم نیست
بخش دومش هم به کسی مربوط نیست

فرستنده : 09373xxx044 - نسترن

 

مرابه دريچه قلبت کشاندی و در را بستي...... در رو باز کن بابا دستم لای دره 

فرستنده : 09196xxx132

 

خدا میدونه که من فقط تو رو دوست دارم خدا میدونه که تو تنها عشق منی خدا میدونه که این اس رو تا حالا واسه چند نفر فرستادم

فرستنده : shabnam

 

فقط يه بار بهت ميگم دوستت دارم
چون خوب نيست آدم زياد دروغ بگه

فرستنده : 09358xxx624 - نازنين

 

اون صورت مظلومت،اون چشاي پراشكت،اون نگاه پرخشمت، منو ياد كسي مي اندازه كه توي عروسي غذا گيرش نيومده!

فرستنده : 09358xxx624 - نازنين

 

شده خواب ببینی که وقتی خوابیدی تو خواب داری خواب میبینی که خوابی و داری می خوابی و خواب خوابو میبینی که در اون حالی که تو خواب داری خواب خواب رو میبینی تو خواب همونطور که خوابی یکی دیگه هم مثل خودت خوابه و تو خوابش خوابه خوابو میبینه و همین طور که خوابیده تو خواب به تویی که خوابی بگه: چقدر سرکاری ؟

فرستنده : اميد

 

دستت رو بذار روی سرت چیزی حس نمیکنی؟ تعجب نکن بعضی از بزها شاخ ندارن.

فرستنده : زهرا

 

نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر… و می دانی که کویر بدون باران زنده است… پس برو بمیر

فرستنده : اميد

 

اگه خورشيد محو تماشاي تو نيست دلگير مشو از پشت كوه اومده
(
اعتماد به نفس كاذب)

فرستنده : اميد

 

نگاهم در نگاهت کرد برخورد خدا مرگت دهد حالم بهم خورد

فرستنده : بهارمزو

ما ز یاران چشم یاری داشتیم ، هندوانه کاشتیم ، اما کدو برداشتیم!

فرستنده : 09393xxx229

 

میدونی اسکل یعنی چی؟؟؟
گوشیتو برگردون
.
.
.
آهان یعنی همین

فرستنده : مهربان

 

اگه همونقدر که واسه خر کردن من تلاش کردی وقت میگذاشتی ... تا الان آدم شده بودی

فرستنده : مهربان


شنیده بودم زیبا رویان بى وفاویند
آخه زشت! تو دیگه چرا؟

فرستنده : Nasrin

 

یک شتر و یک گاو و یک میمون با هم بحث می کنند.
گاو می گه من شیر می دم.
شتر می گه من چیزای سنگین رو حمل می کنم.
تو هم یه چیزی بگو، آبروت رفت!

فرستنده : Nasrin

 

طبق آخرين مصوبه وزارت دادگستری: خل بودن جرم نيست . آزادانه به كارت برس !

فرستنده : مهربان

 

سال قبل مبارك
ستاد شاد سازي عقب مانده هاي ذهني

فرستنده : 09188xxx282

 

تو درختي هستي پر از احساس و محبت و سايه اش از عشق كه من خرم را به آن ميبندم!

فرستنده : 09358xxx624 - نازنين

 

یه خره عکس خودش را تو آب می بینه . می گه چقدر شبیه اونی که داره این اس ام اس را می خونه 

فرستنده : mitra

 

نگاهم در نگاهت کرد برخورد خدا مرگت دهد حالم به هم خورد

فرستنده : بهارمزو

 

اگه جلوت آتش باشه ،پشت سرت دره، سمت راستت سیل و طوفان از کدوم سمت فرار میکنی؟
.
.
.
.
.
اگه سمت چپ میری بیا پایین
.
.
.
.
.
.
.
دقیقا اگه یک الاغ هم تو این موقعیت بذاری عمل مشابه تو انجام میده کار شاخی نکردی

فرستنده : Helena

 

این یه اس ام اسه.
یونجه که نیست که مثل گوسفند می پری رو گوشی

فرستنده : amir

 

##O<--<##
پاشو الان قطار مياد از روت رد ميشه......
پاشواز رو ريل.....
ميميريااا!!!...
همش چند وقته منو نديدي اين كارا چيه!؟!؟

فرستنده : آرزو

 

باکره بهتر است یا
.
.
.
.
.
.
بدون کره ؟
چلوکباب با کدومش بیشتر میچسبه ؟

فرستنده : Sara

 

میدونی رمز موفقیت من توی زندگی چیه ؟
ببین میگم بهت ولی قول بده به کسی نگیا
.
.
.
.
.
قول ؟
.
.
اینم رمز : 232897873082308896402389658

 

دوتا عكس با کپی بردار فردا زود برو شركت داروگر قورقوري اخراج شده نیرو میگیرن

فرستنده : 09384xxx890 - پريسا شاکرى

 

تو بهترین گل دنیایی
.
.
.
اما نه صبر کن پرچم کمک داور بالاست آفسایده 

فرستنده : mina

 

يه روز ستاره اي از آسمون اومد پايين و بهم گفت:يه آرزو كن
من تو رو ازش خواستم
گفت: محاله!
گفتم: چرا؟
گفت: من تو كار جنس بنجل نيستم!

فرستنده : 09358xxx624 - نازنين

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:اس ام اس سركاري,اس ام اس بامزه, توسط محمدصیرفی